PRAKTYKA
Dobre szkolenie uczy uczestników wykorzystywania wiedzy w praktyce. Głównym celem szkolenia nie jest przekazanie informacji ani wyuczenie ich przez uczestników. Do przekazywania teorii znacznie lepiej nadają się książki.
- Dlatego już pierwsze
zajęcia odbywają się na spełniającym standardy bezpieczeństwa basenie, lub wodzie basenopodobnej, w pełnym sprzęcie nurkowym pod okiem profesjonalnego instruktora.
MOTYWACJA
Skuteczne przyswajanie nowych wiadomości i umiejętności jest możliwe wyłącznie w warunkach aktywnej uwagi słuchaczy. Jeśli nie są oni zaciekawieni, zmotywowani do słuchania, nie uczą się.
- Dlatego
korzystamy z prezentacji multimedialnych, profesjonalnych filmów nurkowych, odpowiednio przygotowanych materiałów dydaktycznych, a wszystko to w komfortowych warunkach profesjonalnej sali wykładowej.
KLUCZOWE INFORMACJE
Dobre szkolenie polega na tym, że słuchacze otrzymają WYBRANE informacje przydatne im w nurkowaniu. Sukces szkolenia nie polega na tym, że trener przekaże słuchaczom wszystkie informacje, jakie posiada w danej dziedzinie - w ten sposób mógłby mówić tygodniami. Trener musi z całej dostępnej mu wiedzy wybrać rzeczy kluczowe, zgodne z potrzebami grupy uczestników i specyfiki szkolenia.
- Dlatego
nasi instruktorzy muszą spełniać wysokie standardy EUF – Europejskiej Federacji Działalności Podwodnej.
MISTRZOSTWO UMIEJĘTNOŚCI
Jeśli celem szkolenia jest nabycie przez słuchaczy jakichś umiejętności, to muszą oni te umiejętności faktycznie przetrenować.
- Dlatego
stosujemy system nauczania mistrzowskiego PADI, gdzie nie jest istotny czas nauczania, ale jego efekty.
UROZMAICONA AKTYWNOŚCI
Klucz do aktywności i uwagi w dłuższym okresie to zmienność, różnorodność, zróżnicowanie bodźców i wykonywanych aktywności podwodnych. Ile razy można robić to samo?
- Dlatego stosujemy system modułowego nauczania, który wyklucza powtarzanie się programu zajęć i stawia na urozmaiconą formę kształcenia.
WYZWANIA
Podtrzymywanie zaangażowania uczestników wymaga, aby trener przedstawiał im albo coraz to nowsze ćwiczenia, albo coraz to trudniejsze wyzwania w ramach jednego szkolenia. Jednostajna trudność zadań powoduje znudzenie uczestników.
- Dlatego bazując na naszym doświadczeniu dobieramy trudności zadań do możliwości naszych uczestników.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej